19.07.2012

on my bike in CPH

under min anden uges ophold her i KBH har jeg skulle være alene hjemme to gange. (fordi min mor skulle arbejde) første gang var jeg på en lille løbetur og så her anden gang var jeg på en ikke hélt så lille cykeltur rundt i KBH's gader.
jeg startede omkring 11:00 på den 9 km. lange tur der er ind til selve KBH. og efter 6 timer, en sandwich, en laaang tur rundt i Kongens Have, en chokoladekiks, lidt secondhand, 3 gange at skulle spørge om vej, Lidl's koldskål, en flyvemaskine der lettede over mig og en forpulede masse lyskryds var jeg igen hjemme i vores lille campingvogn med en virkelig øm røv!
personligt ville jeg nok ikke anbefale det til folk som overhovedet ikke har nogen form for stedsans og som kan blive væk i deres egen bukselomme!! for hvis du er væk.. er du væk..
men heldigvis førte stort set alle vejene til gågaden og så vidste man hvor man var ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...