19.07.2012

Frankrig....

Hellllo det har sgu været noget tid, men jeg har lige fundet ud af at vi har fri internet på den campings plads jeg er på loge nu hvilket er suuuuuuper dejligt så kan jeg følge lidt med i hvad der forgår her på bloggen hvilket også er godt for vi har FREAKING RAMT 70 FASTE LÆSERE!!! Hvilket betyder i kan glæde jer til en vlog/tag (hvis i har en tag vi kan lave så skriv den gerne i kommentarene så ville vi møj gerne lave den ). Nå men jeg sidder her nede i sydfrankrig i 37 graders varme og steger heldigvis ligge jeg ved siden ag floden ardeche så man kan køle ned midt i den varme sol. Jeg lever af baguette og franske oste og nyder livet. Jeg håber ikke at alle er ved at blive deprimeret hjemme i dk ellers kan i jo bare gå på hvores blog og se alle de indlæg Aila kommer med for jeg tror ikke at jeg har så meget mere at byde på for jeg har ingen billeder på hvores iPad, men Aila keder sig vist lidt så jeg tror der kommer en masse fra hende ....:-* Myyyyyyser fra Alma <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...