17.07.2012

KBH shopping

det har været en meget dramatisk morgern for mit vedkommende! jeg vognede omkring 05:30 pga. moar, som skulle op på arbejde....æ..  omkring 08:00 slog jeg en mini fugle edderkop i smadder -den skulle bare ik ligge der og glo på moi!!- ellers en meget fredelig morgen med 2x sommersumarum:))
i går var jeg på ultra shopping, slevom jeg havde min mor med, havde jeg alligevel skide dårlig samvittighed over at have brugt så freaking mange penge. (det skal lige siges at jeg har fået maaaaange sager for pengene!) -for der er jo udsalg overalt-
billederne er taget af mig fra dagen.
overvejer lidt at lave en vlog hvor jeg viser alt hvad jeg har skrabet sammen i løbet af min tid i KBH :) hva' siger i, er der stemning for en vlog?!?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...