10.07.2012

i'm not dead..

endelig efter 4 hårde dage uden internet har jeg endelig fået det igen.
hvis i ikke allerede ved det er jeg nemli' på camping og deres internet har uheldigvis været nede :( så jeg har måtte vente.. men nu er ventetiden over og jeg har en del jeg skal ha' indhendet. for der sker rimelig meget her over i KBH. troede ellers at Alma ville skrive en smule om hvor jeg befandt mig i verden, men det ser ud til at det ikke fungerede heelt :O
jeg tror derfor bare at jeg skal starte fra en ende af og der hvor jeg slap, nemlig ved mine sidste to 'parter' dancecamp'12 :)
so stay tunned for more dancecamp ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...