10.07.2012

dance camp'12 (2/3)


 som i kan læse i indlæget her har jeg været på dance camp i en uges tid sammen med nogle skønne skønne mennesker (og maaaange små børn!!) MEN! fordi jeg er strandet på en campingplads der ikke havde noget internet før dagen i dag, har jeg ikke kunnet lave de sidste 2 'parts' af min dance camp..
derfor sidder jeg nu her klokken 23:30 og skriver indlæg..

nu til dance camp'12..
på 3. dagen blev vi alle enige om at vi var trætte af at svede. (det var jo ikke alle de små piger der havde lært at svømme, så de var ved at drukne i vores andres sved. lyder måske lige klammo but it's the truth) så vi tog ned til søen.. og dansede. i starten var det en smule pinligt men det var nok kun fordi vi ikke havde noget musik, så vi små dang lidt mens vi prøvede på at tælle takterne ;)
på hjemvejen blev i (store) piger så enige om at mødes inde på McD. det endte så med at Alma og jeg først var hjemme ved en elleve tiden.. så en go' aften dét var det i dén grad!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...