01.07.2012

may & june favourites ♥

endelig fik jeg lættet røven og fik taget billeder af mine maj & juni favoritter!
hvis der er nogle af jer der har set den her slags "titel" før (fx. på youtube) har det for det meste været make-up og "skønheds produkter" de har snakket om, har jeg ret? men i hvert fald kommer der også til at være en masse andre ting i mine faveourites. det kommer til at være alt lige fra mad - tøj - makeup - butikker - accesories - stilikoner & u name it! så håber i kan li' hvad i ser og hvis i har noget i gerne vil dele så smid det endelig i en kommentar . det sætter jeg stor pris på.
jumpsuit | jeg har ikke brugt denne skønne sag særlig meget. men den er alligevel med i mine favoritter fordi jeg virkelig godt kan li' dens 'enkelthed' og idéen med at man kan "dresse" den op og ned ed hjælp af accesories.
the 60's | lige nu sidder jeg lidt fast i en "60's-face" for det er snart ikke muligt at læse sine blade uden der står noget om 60'er inspirerede outfits. og jeg æælsker det. i starten af måneden købte jeg 1. sæson af 'mad men'. og ja, det er bare den amerikanske udgave af 'matador'.
nå men pga. denne tresser-hede der hænger over mi lige nu, har jeg været total vild med disse (twiggy) øreringe som jeg købte sidste år i H&M.
"matte about u" | matte pastelfarver + rå nitter + glitter-mania + casual denim = min perfekte sommer kombination! og til at fuldføre det fandt jeg denne Depend matte top coat. som virker helt perfekt! hurra hurra..
ingen sommer uden funky sunnies! er det bare mig eller gider man ikke rigtig at gå rundt med det helt store bundt smykker i den glo sommer hede? og så er det der mine bedste sommer-venner kommer ind i billedet. funky sunnies! dresser dig op på nul,5 :)
OH, LOLA! | tror næsten jeg har brugt den her hver dag siden jeg fik den. den er fantastisk!! mer' kan jeg faktisk ik' sige om den. den er meget piget og sød, men stadig frisk og ikke for sprit-agtig i dens duft, hvilket jeg synes nogle parfumer bliver nogle gange.
stoftasker | den lille nemme taske som man kan ha' heele sin personlighed i er gået hen og blevet en uundværlig ting i min dagli'dag. jeg er ved at have et par stykker nu og jeg bruger den til alt! og det fede ved dem er at de lynhurtigt kan skiftes ud. (for de koster næsten ingenting, især ik' hvis du køber dem i TIGER ligesom jeg)
Johnny Deep | uhhhh jeg har stalket den mand her på det sidste. ja, jeg ved godt han er gammel. stalker for det meste os kun biller af den unge udgave af ham (hvis man kan sige det?) kan bare (vildt) godt li' hans underlige personlighed og hans ultra fede film-roller ♥♥♥ uhh.. luve on u Johnny.. luve on u! ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...