28.04.2012

weekend weekend

denne weekend (det der nu er gået) har stået på regn, regn og 50 års fødselsdag :) i morgen skal jeg ind for at se Alma's danse show! og det blir' bare for feeeeeee....og så og så og så har jeg fået nye skoooo!! jeg valgte ikke at blogge om dem inden jeg købte dem, fordi jeg ikke var HELT sikker på om det skulle være dem. men det blev dem, og OMG hvor er dog bare for skønno (og høøje) man skal nok liiige vænne sig til at have sådan nogle stylter på ;) de er alligevel 15,5 cm. høje! så med mine 168 cm. bliver jeg omkring 182 cm. hvis ikke jeg regner helt forkert :O


de kan købes HER! og hvis jeg får lov til at lægge billederne der bliver taget i morgen, ind for danse-pigerne, så kommer der nogle billeder ind af Alma's hold, en gang i morgen eller mandag :)
CUL8R
aila :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...