12.04.2012

Påskeferie

Så i Påskeferien var jeg på Fyn ved min gamle veninde Marie, og vi var i Odense og shoppe, sammen med min anden gamle veninde Lærke. Så jeg fik noget nyt tøj, men jeg var også hjemme ved mormor og i hendes gamle gemmere, og så fandt jeg lige noget old school clothes!! så her nogle picktures!!...


Outfit: sko H&M,Bukser næsten old school fra H&M, sweather mormors gamle.
 Lærke og Marie<3
 På rosegårdcenteret toilet hahaha !
 Ved ikke hvorfor men jeg ELSKER DEM!!
 Hvad jeg købte:
 Vi gjorde et eller andet forkert så vores muffins blev LILLA?

 upsssssis men den sorte glasur smagte altså for godt!
 En af mormors gamle...
 2. ting fra mormor...

 Mande t-shirt fra H&M til 40 kr.!
 Og så fik jeg endelig en læder jakke(ikke ægte læder) fra Only til 300 kr.

 Mysssss Alma:*

2 kommentarer:

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...