22.04.2012

inpiration

Som man kunne læse på et af de tidligere indlæg, så har jeg haft et par problemer med mit Picassa Web Album, og har derfor været nødt til at slette en helt masse gamle indlæg. ik så gur.. så fremover vil jeg ikke lave de der "inspirations" indlæg, for det kommer til at fylde alt for meget i længden! SÅ DERFOR.. har jeg lavet en Tumblr. hvor der vil blive smidt billeder ind der inspirerer mig (aila) så det ikke fylder på bloggen :) smart hva'? chek detfashion inspiration ud her
ses på tumblr.
aila :*

2 kommentarer:

  1. photobucket ;)
    brug det i stedet, fordi det holder jo ikke i længden ellers!! :)

    men man kan også indsætte et billede via deres http addresse, det fylder jo ikke i dit album :)

    xx Nannna

    SvarSlet
  2. tak! jeg tjekker det lige ud og ser om det er noget jeg kan finde ud af ;) jeg er nemli' en dør til alt for indviklede ting på internettet :D

    SvarSlet

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...