01.04.2012

Pageant Princess | TOPSHOP










Sidder bare lige og nyder det virkelig dårlige regnfulde blæse vejr, mens jeg surfer en rundt på diverse netshopping-sider, der nu er på min lille computer. og i min søgen på nogle vilde plateau sko, fandt jeg den her collektion fra TOPSHOP; Pageant Princess. og den er virkelig fed! jeg ser det lidt som en blanding af "prinsesse-stil" og noget edgy tivoli (som man nok kan se på den forskellig farvede glitter kjole) de beskriver den på hjemmesiden sådan: This summer be queen of everything! Pile on the feathers, lash on the jewels - no one can topple this girl’s perfectly placed crown. Rich sparkles and layers of tulle in I-want-it-now shades contrast with ladylike accessories for a look that’s pure drama.

Lyder rimelig cool i mine ører :)
Aila:*







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...