05.04.2012

KBH tur/retur

uhhhhhhh.... så var man da os lige i København! ved godt det kommer lidt ud af det blå det her indlæg, men jeg har simpelthen ikke haft tid til at skrive på bloggen før nu :( men nu kommer det helt store indlæg om mig og mors lille tur til hovedstaden.
Vi stod op.. omkring klokken syv, for toget som vi skulle med fra Horsens kørte allerede omkrig ti. det kan godt være syv ik er særlig tidlig, men det kan det altså godt være i en ferie. da vi så ankommer til Horsens st. skal vi jo have billetter. det fikser min mor i sevenelleven, og jeg finder et COSTUME, jeg går op til hende for at betale, og lægger slet ikke mærke til den mand der står bag ved min mor. han begynder så pludselig at råbe på om at jeg er viiildt flabet bare sådan at komme op foran (til min mor) og hiver kontanterne frem! det sys han vist ik lige var iorden :( for han skulle nå et tog! uhh.. det blev jeg satme bange... nå men jeg overlevede, og somom det havde taget kortere tid hvis jeg ikke havde købt bladet?
vi kom på toget.. og vi kørte og kørte og kørte og kørte og kørte og kørte heeeeelt til København....
DEREFTER.. gik vi en tur på gågaden og hvad der overrasker mig allermest er at jeg faktisk kun købte én ting! den kostede også 200 kr. og den bliver lagt ud i et indlæg for sig selv :) so stay tuned
men grunden til at vi skulle til København var fordi min mor skulle til noget jobsamtale. så derfpr blev jeg jo nød til at veeeeente i hundrede år........ og jeg ventede og ventede og ventede og ventede efter det smuttede vi på gågaden og osede for viiildt.
on our way home.. havde vi fuldstændig glemt at det var aftnen op til påske, så der var ingen pladsbilletter før klokken otte. og jeg SKULLE sidde ned!! så vi rendte rund på hovedbanegården, og jeg spiste en donut. så alt i alt en helt vild gur da'
Aila:*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...