05.04.2012

New in | tirsdag & onsdag

first things first....
den opmærksomme læser ville nok ha' bemærket at alle billederne i indlæget; "KBH tur/retur" er meget bedre end alle de andre billeder, som der er blevet lagt ins af mig :) og det for den opmærkesomme læser (og alle jer andre, self.) et svar på nu....fordi................. JEG HAR KØBT ET NYT KAMERA!!! og ihhh hvor er jeg dog glaad for det! det er et samsung, som man nok kan fornemme på billedet, og det er virkelig feeedt. for jeg var ved at blive en smule træt af mit lille "lomme-kamera", men jeg havde alligevel heller ik rigtig løst til at købe sådan et gigantisk spejreflekskamera. og så blev det altså denne model, som også ligger under kategorien kompakte kameraer :) og den næste nye ting er som i kan se på billede 2 en top. den er fra BIKBOK og kostede 200 kr. meget mere er der egentlig ikke at sige om den, men den har den her virkelig fede detalje på ryggen. ryggen går nemlig heeelt ned til lenden! og bliver holdt sammen på ryggen af lidt transparrant stof, som faktisk ser vildt fedt ud når den kommer på.  klart en der skal bruges alt for meget til sommer:) den 3. og sidste "ting" var bare lige noget random, som min bedstemor lige kom forbi med. en hel kasse broderi perler, i 1000-vis af forskellige farver! (tænker lidt at jeg vil lave en krave som den på billedet)
Aila:*
ps. hvis i har nogle gode idéer til hvad jeg kan lave, så smid det endelig i en kommetar
TAK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...