30.04.2012

Im back!

SÅ er jeg tilbage igen, undskyld, undskyld jeg ikke har posted noget i en uge, men selvom det er den mest nederen undskyldning EVER, så har jeg haft ekstremt travlt. Det har været min sidste uge til dans og vi skulle lige nå at lave 4 danse færdige! Lørdag dansede jeg en disco-dans til noget elektron music som nogle drenge fra den kreative skole havde remix'et. og så søndag var det det STORE show der var faktisk 2 shows og jeg skulle være med i den begge... så jeg var der inde fra  kl. 9.30 til kl. 18.00.... men det var MEGA fedt og Ailamusen var inde og se det, sammen med min mor, far, mormor og mormors søster + mand. det var så sjovt men også totalt trættende og en lille smule trist, fordi ½ af pigerne stopper til næste år og dans er slut for denne season :-(((( men så kan der her EKSTREMT gode vejr jo lige gøre dagen lidt bedre, så nu sidder jeg her ved det store gule hus og slikker lidt so og høre noget Coldplay og Ed Sheeran 
Men nu vil jeg grille nogle bøffer og nogle aubagine og bare nyde det dejlige vejr 
Myyyyyys Alma 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...