19.03.2012

Ugens Stilikon >> Alexa Chung

Denne uges stilikon (eller rettere sagt) mit-all-time-favorit-ikon er ALEXA CHUNG! Hun er da bare alt for awesome! Jeg ville personligt RIGTIG gerne have hendes sense of style. Og heldigvis har hun lavet en kollektion for Vero Moda!!! (jeg tror nok det er hendes kollektion, eller os er hun bare kampagne model? Hvis i ved det, eller bare har en anelse om det. Så smid det endelig i kommentar:))
Og det fedeste ved hendes stil er at, hun ikke har en (hvis man kan sige det sådan) "fast stil". Ligesom hvis du tænker: Preppy, Casual OSV. og lige dér synes jeg hun er god til at "mix 'n' match" forskellige stile.
Og så kan man jo heller ikke vente til det næste nummer af COSTUME (eller var det ELLE?) kommer på gaden! for der kommer der et interview med hende, hvor hun fortæller om hende (ultra fede) stil!!! ....For feeedt.......
Aila :*

Ps. hvis jeg skulle gi' et lille kig ind i mine sommeroutfits, ville de nok allesammen ligene noget alla det hun har på, på billede 8 ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...