15.03.2012

New in


Hello!
Her på det seneste er jeg igang med at sparre en smule sammen til min kusines konfirmation, så det er ikke det helt store jeg køber lige i øjeblikket. men lidt er det da blevet til de seneste par gange jeg har været inde i byen :)
Skjorte: Sisters Point, på udsalg til ca. 70 kr.
Læbestift: Wet 'n' Wild, 40 kr. Købt i FØTEX
Solbriller: H&M, 20 kr. på udsalg tror de er fra sidste sommer :)
Neglelak: H&M, 10 kr.
Ringe: H&M, 30 kr. de der 10 pak ringe man kan få i H&M i forskellige "modeller" den er jeg blevet rimelig vilde med, fordi de kun koster 30 kr.! (de ser rimelig bronze-agtige ud på billedet, men de er guld in real life:))
Aila :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...