24.03.2012

Bandana + OOTD

Hello sunshines!
Lige en hurtig update på det dejlíge vejr. Solen skinner uafbrudt, og jeg forstår stadig ikke hvorfor jeg sidder indefor og laver blog.. Og ikke sidder udenfor og nyder det ultra go'e vejr.
 Skifter lige emne....
Min veninde og jeg har læææænge gået rundt og drømt om et bandana. Men har ikke helt vidst hvor vi skulle få fat i et. og SÅ, i morges så jeg en tutorial om hvordan man bandt forskellige turbanner og pandebånd af forskellige silketørklæder (eller andre "klude" som man har liggende) så jeg smuttede lige i mors gemmer, for jeg vidte hun havde nogle fra dengang vi var i London. og hvad finder jeg så..... 2 dejlige bandana'er!!! (de to der er på det første billede) uhhhh jeg er lykkelig lige nu! Så jeg skyndte mig på WeHeartIt og fandt alt for mange billeder af über seje piger der havde bandana'er på, de bliver nok smidt ind i løbet af dagen i morgen.
og nu til mit outfit.....
selvfølgelig har jeg mit nye fund på, et lille gult bandana (perfekt til det go'e vejr) orange læbestift fra MAC (farve:morange) min glimmer top er fra en butik ved navn "Pigen og Basunen" og er købt på ViUnge messe sammen med Mille. jeans, er bare de der man har, og egentlig ikke helt ved hvor og hvornår de er købt. og sidst neglelakken.. fra H&M (10 kr. farve:sweaty pink) med en neon pink fra Depend.
håber også solen skinner lige så meget der hvor i befinder jer :)
Aila:*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...