11.03.2012

Backstage modeshow -Kvindemesse

Uhhhh.. alle de lækre CHANEL sager, måtte skam godt bo i min makeup skuffe ;)
Jeg fik tildelt en 30'er inspirreret frisure, sat af Karen Interhair.
Det endelige resultat!
Fødderne tv. er mine fødder og fødderne th. er Najas. Og begge sko er fra Lykke Sko.

Uhhhhh... jeg har lige været til Kvindemesse 2012! Naja, Emma og Jeg, var de såkaldte "dansepiger" og skulle danse modeshowet igang :) Derefter skulle vi også selv gå, med briller fra Synoptik og Nyt Syn. Det var viiiiildt sjaaaaawt! og andeledes end det man liiige er vandt til. Og noget af en udfordring, for dansen foregik jo selvfølgelig også i høje sko :) (ikke dem der er på billedet, men nogle andre lidt behageligere) Så alt i alt var det en helt vil sjov (og spændende) dag, som jeg sagtens kunne vænne sig til.
Aila :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...