25.03.2012

MONKI Wishes

Som i nok ved er der jo også konfirmationer i år, og selvfølgelig er jeg også inviteret til en!
Så er jeg er som småt begyndt at finde ud af hvad jeg skal begynde at sparre sammen til, og hvad jeg ligesom godt kunne tænke mig at ha' på :)

Og jeg tænker...... Sort buksedragt (ikke for dyr!) den skal ikke være så stram, men den skal heller ikke sidde ultra løst. for det er ikke lige modellen til min figur. og så faldt jeg lige over denne smukke (faktisk ret perfekte) buksedragt fra MONKI! og så kunne det jo se ultra cool ud med et vildt bandeau under, og der fandt jeg sørme også lige 2 stk. inde fra MONKI (ved godt den ene er sort, det er nu også mere den "metal" farvede jeg havde -on my mind) mht. sko skal de være ultra høøøje!! fordi... min kusine (hende der skal konfirmeres) er i forvejen højere end mig, og så har oven i købet tænkt sig at hoppe i et par pumps på dagen! og så kan man jo gå rundt og føle sig lille/ ELLER man kan købe nogle sygt høje sko med masser af plateau! og det har jeg tænkt mig :) skoene som jeg kogger lidt efter kommer nok i et andet indlæg, i løbet af næste uge :)
Lyder det ikke rimelig OK?

Tingene på billederne.. er som sagt alt sammen fra MONKI's webshop. jeg har forskellige links ude i siden under "Favorite shopping sites" og der står også MONKI et eller andet sted :) Hvis i har spørgsmål, eller bare en kort bemærkning, så smid den endelig i en kommentar :)
Aila:*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...