16.09.2012

If I was at LFW

if i was at LFW #1
1 MINKPINK skirt | 2 WEEKDAY knit sweater | 3 H&M jacket | 4 TOPSHOP boots | 5 BALENCIAGA bag | 6 MAC lipstick (the colour on the picture is not available. but check out the other hot stuff from MAC) | 7 MARNI earrings | 8 RIVERISLAND overknees

som i nok ved er der modeuge i London i øjeblikket. og guuuud hvor jeg dog misunder alle de heldige fashionistaer der har mulighed for at rende rundt i Londons gader lige nu. puuuha. Om jeg er jaloux..
anyway, man har vel lov at drømme. og imens alle dem der er så heldige at være der ovre laver OOTD's. kan jeg vel godt lave mine drømme outfits.
som en slags wouldn't mind wearing (at LFW)
så det gør jeg..
første outfit: i øjeblikket er jeg virkelig meget into; bordeaux, mørkeblå, pastellilla og i den dur. og alt hvad der glimter sidder lige i skabet.
så derfor blev det denne paliet nederdel, som ligesom skal fungere som dét der vækker opsigt i outfittet. og så er alle de andre items en smugle mere dæmpet.
faldt tilfældigt over læbestiften. og har faktisk farven (i en gloss) fra Calvin Klein, som klart er en der skal på her til efteråret.

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...