09.09.2012

my little angel is back from a loong sleep.


endelig endelig endelig, fik jeg min lille baby opladet. hvilket også er grunden til de manglende indlæg her på bloggi. jeg har simpelthen ikke haft noget kamera og har derfor været afhængig af instagram. derfor var det virkelig dejligt at ha min lille pjut med i byen, sammen med da bitchaas.

Vi startede dagen ud kl. 10:00 hvor alle butikkerne i Silkeborg åbnede. vi følte ligesom at vi skulle være derinde tidligt, så vi ikke følte os stresst. og jeg vil da godt lige sige. at stresset da var det sidtse vi følte os.
vi havde bare nada og en prutskid at lave. og til sidste blev vi bare nødt til at gå i Kvickly..

xx
finally finally finally, i got my little baby back from her sleep. which also is the reason to all the missing posts on da blOg. I have not have any camera and have then been denpendent to instagram. that's why it was a pleasure to be in town with her again, together with da ladies.

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...