13.09.2012

collective summer haul #1

har længe villet lave en collective summer haul (vlog) men har aldrig rigtig fået det gjort. mén så slog det mig. at. jeg går jo i alt det (henholdsvis) nye tøj til hverdag. så hvorfor ikke bare lave et indlæg hver gang jeg har noget af det på.. så det har jeg tænkt mig. selvom det nok godt kan tage sin tid. for der er en del. men her er i hvert fald det første indlæg i mine collective summer hauls.
Hoddie: er faktisk fra H&M's mandeafdeling. jeg har virkelig brugt den hoddie alt alt alt for mange gange. det er helt vildt. og det kan kan klart anbefales at chekke mandeafdelingen ud når du er i H&M.
Dress: også en lille sag fra H&M. min sommertid i København var fyldt med sommerudsalg. så der blev shoppet. denne fine sag fandt jeg til sølle 30,- !!! wha faen.. det er sq da gur..

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...