17.09.2012

collective summer haul #3

3. del af collective summer haul. et outfit med hele 2 stk. inkluderet. wow, aila, u so good. men i hvert fald er toppen hvid og en smule see through. jeg havde hele sommeren ikke rigtig haft lyst til at ha' min gamle flamme (sort) på. så jeg tænkte at jeg ligesom havde brug for en top som denne. var derfor også så heldig at finde en i Monki til 60,- and it can be recommended. go to Monki. psss, monki og weekday er vist connected på en eller anden måde. men weekday's hvide toppe er bare dobbelt så dyre, så, gå i monki. bukserne derimod havde jeg overhovedet ikke planlagt. det var bare 1.2.3 og så havde jeg 3 par spraglede bukser. de her er fra TOPSHOP og kostede mig 200,- tror jeg. men jeg kunne ikke modstå deres overlækre plame print, og 60'er snit. og så er de bare noget af det mest behagelige. med sådanne bukser kan du nu gå rundt i bukser som minder en smule om dine pyjamas-bukser -.- øhm, det kan godt være at jeg ikke kommer til at skrive priser på alle mine fund fra sommeren. der må i lige bære over med mig.

9 kommentarer:

  1. Faldt lige over jeres blog, og er helt opslugt af den! Den er virkelig sej! :-D

    //Marie - www.mariemacaron.blogspot.dk (Blog om mit liv, fitness og løb)

    SvarSlet
  2. Elsker de bukser! De er vildt lækre :-)

    Kys kys Emma

    SvarSlet
    Svar
    1. åhh, har også selv en lille forelskelse kørende med dem ;))

      Slet
  3. uhh, er helt vilde med de ringe man kan vinde, de er så fine :))
    deltager!!
    xx

    SvarSlet
  4. Det lyder bare godt (-: Men du skal også like min facebook side for at deltage.

    Knus

    SvarSlet
  5. ej ups, troede jeg, jeg gjorde :O
    gør det bare liiige igen ;)
    x

    SvarSlet
  6. De er bare super fede, de bukser!

    Hvis du har lyst, kan du kigge forbi min blog. Jeg har en lækker give away igang med produkter fra Guinot. http://annecathrinebro.dk/?p=748

    SvarSlet

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...