06.05.2012

planet blue

ved ikke om i kender hjemmesiden : Nasty Gal, men den hjemmeside er jeg i hvart fald HELT PJATTET med. og så faldt jeg over de her billeder på weheartit af et mærke der hedder, Planet Blue!! og det er da bare for overdrevet feeeeeeedt!! det minder en smule om Nasty Gal (men det er jo bare endnu federe!) jeg ville ikke sætte alle billederne ind (hver for sig) så i får det på sådan en "montage" ting :)) hvis i vil se alle billederne i større og bedre kvalitet så smut forbi Tumblr.: detfashion inspiration der ligger de allesammen ;)
aila:*

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig go' stil det der!

    Hvis du/i ikke allerede kender den, er jeg nødt til at anbefale den her blog. http://iloveborntobewild.blogspot.com/ (Det er ikke min) Den blog er bare vold nice!!:D

    SvarSlet
  2. det er en virkelig fed blog og billederne er meget i samme stil som dem jeg har fundet :) i like, takker :))

    SvarSlet

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...