15.05.2012

DIY | perlekrave

1# start med at finde en trøje som du synes godt kunne trænge til en "mini-make-over" min top er fra Sisters Point, og jeg klippede i den fordi jeg skulle bruge en hurtig bandeau til konfirmationen sidste uge :) så nu er den cropped...

2# derefter, find nogle perler du synes kunne se godt ud sammen med toppen.  de perler jeg valgte er lidt i samme farve bare lidt grønnere og "tydeligere"

3# vælg et cool mønster du vil lave din perlekrave i, og så ellers bare prøve dig frem til du får det resultat du gerne vil ha' ;)

tip: hvis du ikke kan lukke/hæfte din ende kan du bare brænde det en smule med en lighter, og så holder den helt sikkert :)
aila:*

3 kommentarer:

  1. Du har taget det fra fashionable.blogspot.com! Buhu!!!

    SvarSlet
  2. Nu skal du høre her søde ven..
    1: jeg kender ikke engang den der blog
    2: når man går ind på bloggen så står der "what time is it" og det er det eneste indlæg!
    3: og så gør det vel ikke noget at man "spreder" den sygt gode idé vel?
    ooog hvis du har et problem med det, så lad vær med at læse det.. hver gang du kommer til en DIY du har set før, så lukker du bare øjnene og går videre :)

    SvarSlet

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...