27.05.2012

fredag - søndag

jeg er lige kommet hjem fra børnepasning sammen med Tulle (tulle's blog: "ingen græder") og føler mig en smule rig.. (haha, blær ;)) 
men i hvert fald har den her uge været helt igennem fantastisk!! det har været godt vejr hele uge, og det medfølger jo selvfølgelig også en hel uge nede ved søen, allerede solbrun hud og alt alt alt for mange IS!!
fredag besluttede Alma og jeg os for at smutte ned til søen efter skole, sammen med en masse andre fra skolen, det viste sig så at blive en længere tur ved søen. da vi faktisk først var hjemme igen omkrig 00:00-tiden..
lørdag havde vi sovet hjemme hos Naja, og jeg skulle skynde mig hjem fordi jeg skulle sådan set arbejde hele dagen. først ud med aviser og derefter passe børn sammen med Tulle :)
så blev det søndag og Tulle og Jeg kunne ånde lettet op over en ordentlig omgang børnepasning ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...