06.05.2012

new in | Marc Jacobs Oh, Lola!

min mor er lige kommet hjem fra Grønland, efter nogle uger arbejde og som man siger, så er der ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget ! (tror jeg nok, joh.. det er noget i den stil) men i hvert fald, så havde hun gaver med hjem til min lillebror og mig :) min lillebror fik 2 små biler, og så havde jeg jo heller ikke ligefrem regnet med det helt store (men hvad får jeg?) MARC JACOBS OH, LOLA!!!!!!!!!!!! oh my fraking good jeg er glad for den!!! :) den er helt fanatstisk..... og flooooot.. så nu er jeg fuldstændig klar paarat til sommerns laaange afner på terassen ;)
aila:*
ps. det kan godt være at jeg fyrrer lidt op på indlæg idag, men det er fordi jeg skal på Fulton heele næste uge! og næste weekend er nok os proppet, så der kommer til at gå en hel uge inden der kommer nye indlæg, fra både Alma og mig. (for det er en lejrtur, og Alma og mig går i klasse sammen :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...