23.05.2012

mini new in

new in
solbriller | TIGER, 30,-  tyggegummi | TIGER, (freaking kun) 10,-  sko | H&M, 79.95,-
i dag har jeg fået klar besked på at jeg skal lave nogle fler' indlæg, fordi mine søde søde danseveninder; Mira & Caroline.. somme tider keeeder sig ;) så derfor vil jeg nu (prøve på) at lave flere indlæg og tage mit kamera med over alt! især lige i denne tid hvor vejret bare er fantastisk!!
dagen i dag
i dag skulle jeg rigtig ha' været til fransk, men men men.. vores lære dukkede aldrig op.. så vi gik...
men heldigvis skulle Mira & Caroline for at hygge ved søen indtil vi skulle til dans, så der tog jeg ned med kiks/kager, og glukkede på lækre drenge (for dem var der alligevel et par stykker af ;))
PS: (stay tunned) for der er en upcomming "may favourites" på vej...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...