20.12.2012

jule-stemnings-vlog #20

uhaa, håber virklig ikke dette bliver mit sidste indlæg her på bloggi. som alle nok ved, er der noget om at jorden går under i morgen. jeg ved ikke med jer, men efter at have set "2012" på DR2, er jeg faktisk gået hen og er blevet en smule bange. der er jo ingen der kan være sikre på noget. hvis den ikke går under i morgen, går den sikkert under dagen efter. man ved jo aldrig? men nok om det. der har ikke været videoer i nogle dage. og det er der 2 meget gode grunde til. 1: der har simpelthen ikke været noget at filme, det ville blive nogle kedelige videoer, som der ikke er nogle der gidder se på. og sådanne vidoer er jeg ikke vild med at lægge på youtube, (selvom nogle af de tidligere videoer mpske kan kede jer en smule, men det er jo en smags sag) og 2: fordi jeg ikke har haft tiden til det. men Alma og jeg fik da filmet en lille smule har den anden dag da vi gjorde os klar til galla. der er nok ikke så meget, men der er en smule ansigts-maske og nogle krøller, så må i leve med. plus nogle evt. billeder fra galla-aftenen. og husk endelig at smide et par spørgsmål i en kommentar, da vi jo laver en "Christmas tag"
ha det godt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...