11.12.2012

jule-stemings-vlog #10+11

der vil ikke være mulighed for at se dagens + gårsdagens video hér på bloggen, da det bliver alt for sent (youtube fucker totalt) så hold jer opdateret på min youtube kanal, eller evt, på vores facebook side, hvor den forhåbentlig vil blive lagt op inden længe, hvis ellers youtube bare.... men i hvert fald synes jeg det ville være en god idé at klikke subscribe på min youtube kanal: Aila Tanja så i også kan holde jer opdateret på den måde :) volley-vlog kommer i morgen DET LOVER JEG. og hvis den ikke gør, laver ejg en undskyldningsvideo! promise.men husk husk husk, at følge så mange steder som overhovedet mulig. jeg ville råde jer kraftig til at følge Alma på Instagram, da hun laver psyko mange opdateringer, derinde. Alma insta: Almajunkerp. (ellers står det på facebook) og tumblr.

LINKS
youtube
facebook
tumblr - her er tegn på liv HVER DAG!

xx


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...