31.03.2013

Favorite Jewels

 


Fordi det i dag er påske og jeg ikke har planer om noget som helst. følte jeg at jeg havde brug for at skrive et indlæg. her den anden dag tog jeg nogle billeder af mine (mest brugte) smykker. Hvilket som i kan se på billederne er meget, meget minimalistiske. jeg havde en periode hvor jeg faktisk slet ikke gik med smykker, udover mit ur. men nu er det ligesom om at det begynder at blive en smule sjovt igen. jeg er stadig ikke ude i de der kæmpe statement smykker, som jeg ellers har rigtig mange af, da jeg slet ikke føler mig fin nok til at gå med dem her for tiden. så dem i ser på billedet, er dem jeg veksler mellem i løbet af en uge. de smykker jeg har skrevet navne på, på billedet, er de eneste jeg kender mærket på. resten så man fantasere sig til, da jeg bare har fundet dem i min mors 'gemmer'.

hov og så er der en lille new in ang. smykker, inde på vores facebook side. så smut lige derind...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...