25.03.2013

What's on my face

long time no blog post.. men nu har jeg ferie og masser af tid. ved ikke om det kommer til af betyder flere indlæg for den sags skyld, men vil prøve. alma er taget til Frankrig = aila alene i verden. heldigvis har jeg fundet en sissel, som jeg regner med at bruge alt for meget tid med, har allerede været i både Føtex og Fakta med hende, så det tegner godt.. men nu til  THE BLOG POST.
 
mine tanker og mit overskud har de sidste par uger langt rigtig langt væk fra både make-up og tøj, hvilket også er en af grundene til at der ikke er blevet blogget -> der har været SÅ meget andet. jeg er lige blevet færdig med at lave ungdomsmusical, sammen med en masse über skønne mennesker, og nu hvor det er slut betyder det self. en masse frihed, men også en masse tomhed, da der førhen hele tiden var (dejllige) mennesker omkring en. men i dag på denne (faktisk-rimelig-gode) solskinsdag valgte jeg at tage make up på, og oven i købet tage billeder af det (og mig) for at vise det frem til jer.
hvis der er nogen der kunne tænke sig min mening omkring de forskellig produkter, vil jeg med glæde lave det seperat indlæg.
 
vil lige gøre opmærksom på at der ikke vil kommer super mange af disse indlæg, da jeg bruger meget den samme makeup på dagli' basis. men vil forsikre jer for, så snart der kommer noget nyt på fjæset, kommer det også på bloggen..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...