26.02.2012

Another day in my life + OOTD



Uhhhhh.. det er så'en dag som i dag man egentlig ikke kan blive træt af!! Himlen var blå, og det var det der fik os til at træke i "forårs tøjet" og en smut i skoven :)
+ OOTD : Sko min kusines gamle, Beige strik ukendt, Solbriller TIGER (gave fra Alma), og hvis i  kan fornemme min 'bandana' med bamsebjørne på, så blev jeg simpelthen SÅ inspirreret af gårsdagens turnering. Der var rigtig mange piger der havde bandanaer på, og det så bare SÅ fedt ud!!! Men jeg har ikke et "ægte" bandana, så jeg måtte jo tænke kreativt og bruge hvad jeg havde! og det blev det lyserøde med bamsebjørne :)
Håber i havde en looovely weekend!
Aila :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...