27.01.2013

you can leave me but never forget me




hej....
Jeg tænkte at jeg lige ville komme med alle undskyldningerne for ikke at have blogget, først.
1. det har været jul.. en af de dårlige, men der har simpelthen været ALT ALT ALT andet i mit hoved end at blogge. undskyld men nogle gange kommer bloggen altså bare ikke som første prioritet.
2. jeg har haft problemer med at lægge billeder ind. jeg har været ude for det før. men nu opstod problemet så igen. så hvis du selv kommer ud for samme problem, er alt der skal til, en ny google konto. det er en smule nedern, men det er det værd.
3. jeg går stadig i 9... denne grund taler for sig selv. håber i forstår det.

...og nu kan jeg ikke komme på flere dårlige undskyldninger, så nu til alt det gode der er sket. wohoo, haha.
jeg er blevet overraskende glad for alle de gaver der vælter i hovedet af mig her i juletid. jeg havde faktisk regnet med ikke at få helt så mange gaver i år. men jeg synes dette års gavemængde var yderst perfekt. så jeg er bare glad glad glad. der har faktisk været sne i danmark, men nu begynder det at pisse mig en lille smule af, da jeg har købt nye sneaks, og de trænger virkelig til at blive luftet. jeg er begyndt at drikke te uden sukker, hvilket er rigtig godt, da jeg førhen havde en tendes til at tilføre SÅ meget sukker, at det blev en sukkerdrik. hvor det nu bare er det som det i bund og grund er: varmt vand med smag af noget.. fedt fedt. jeg laver alt for mange lektier, som står under 'gode ting' da det nok skal ende ud i noget godt til sidst. det må vi i hvert fald håbe. vi har (undskyld jeg bander) fucking over 90 followers på tumblr. jeg ved godt der er mange der siger sådan noget med, at det er ligemeget hvor mange followers man har, det skald a æ kom an over det! nej, men, det giver sq da et fedt boost at vide at der er over 90 der følger med i det man laver, eller de billeder man poster og reblogger. a teus det fedt. jeg tror ikke jeg har nævnt det men der er kommet nyt layout her på bloggen. efter "jule-layout'et" blev vi enige om at bloggen skulle have et simpelt men stadig spændende udseende. der skal nok komme nogle ændringer hen ad vejen. emn lige foreløbig må den se ud som den gør nu.

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...