08.11.2012

Review - Garnier Refreshing Toner & Cleansing Milk

her er jeg klar igen med endnu et review på produkter jeg er færdig med, af hvilken årsag ved man aldrig, men denne er go'. så jeg er endelig blevet færdig med mine to Garnier hudprodukter, en cleansing milk og en refreshing toner. det har faktisk taget mig rigtig lang tid at bruge dem færdig, da det først er nu, jeg er begyndt at komme ind i en vask-din-din-hud-inden-du-går-i-seng rutine. og nu er jeg afhængig. hvis der er nogle der ikke ved hvad en cleansing milk og refreshing toner er, kan jeg fortælle (ud fra hvad jeg tror og ved) at det er produkter der er med til at rense din hud, fra den daglige makeup, foundation, osv. og derfor giver din hud luft, da vi jo alle ved at makeup absolut ikke er din huds bedste ven. men det er så hvad de to produkter er blevet, mine bedste venner. før hen orkede jeg ikke at fjerne min gamle makeup, og lod det blive siddende natten over, hvis ikke jeg havde været i bad. men nu, kunne jeg aldrig finde på at gå i seng uden at havde renset mit ansigt først. produkterne er super longlasting, altså de to bøtter har holdt i rimelig lang tid, selvom jeg absolut ikke har været nærrig med mængden af det. ang. duften af produktet, synes jeg den dufter forfriskende godt og den passer på en måde til den grønne farve, produktet har. alt i alt er det et produkt jeg rigtig gerne ville købe igen, efter jeg har prøvet de forskellige ting der skal prøves i makeup verdenen. men de kan klart anbefales!

A.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...