24.06.2012

new in | quick shop

i dag var jeg lige et smut i silkeborg fordi vi troede at butikkerne var åbne. (vi ved godt de ikke plejer at være åbne på en søndag, men vi havde hørt at  de havde den sidste dag i måneden) men det havde de ikke :( så min moder und ich smuttede da bare i FØTEX! og der faldt jeg over disse to skønheder. 2 x neglelakker til (næsten) ingen penge.
orange (303. lush tangerine) | L'oreal paris : 39.95,- glimmer (E460D- kaleidoscope) | wet and wild : 29.95,-

valgte lige dén fordi jeg tror de kunne være virkelig flotte sammen + hver for sig, her til sommer. og så har jeg været på udkig efter en orange i mega lang tid. som ikke var for dyr, men heller ikke sådan noget L*** der ikke virker når det kommer til stykket. og det tror jeg ikke disse to er :) so i'm happy..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...