15.06.2012

Every one wants happines, no one wants pain. But you can't have a rainbow without a little rain.


Shit det regner her i midtjylland, jeg bor ude i skoven så træerne er helt mørke og man kan kun høre lyden af regnen på ruderne, hvilket jeg syntes er noget af det mest hyggeligste her i min lille hule langt ude i skoven. regner det også ved dig?
Imorgen skal jeg på date med min veninde Silje (ikke lesbisk) vi skal ud og spise på 50'eren uuuuh det bliver så hyggeligt, fordi bag efter tager vi hjem til Aila! vi ville så gerne ha'haft hende med men hun er på kur så hun kan ikke spise maden der :-(
Btw jeg er også gået på en slags "kur" det er mere at jeg bare ikke må spise slik og chips, det er ikke for at tabe mig for jeg er en af de der piger der enlig burde være fed fordi jeg ikke spiser så sundt, og så jeg bare dårlig samvittighed når jeg ikke træner dans mere :-*
Håber i nyder regnen lige så meget som mig sweetypies!
Xx Alma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...