28.02.2013

Tyskerland i billeder


Der har været stille. vi ved det godt. men vi lever stadig. thank god for that!?
Men hvorfor står der Tyskland øverst oppe? jo det er fordi i en lille del af al den tid vi har været væk. Har Mille/fabonasion og Jeg/Aila været et smut i Tyskland for at blive lige dét bedre til det tyske sprog. Og det kan klart anbefales, hvis du ligesom os kan risikere at komme op i tysk til sommer.. vi tog derned uden at have styr på det helt store, og eftersom dem vi boede hos KUN snakkede tysk til os, var det INTET der blev serveret med en ske. Vi skulle bare lytte, lytte, lytte, lytte, lytte.....
og jeg vil da også mene at det har givet rigtig godt af bare en uge i tyskland.

mens vi var dernede tog vi jo selvfølgelig (alt, alt) for mange billeder. men også en helt masse videoer. så for ikke at komme ud for alt det der med mangel af billedplads, har jeg lavet en video med alle billederne, og så må vi jo se om det virker. men ellers har jeg tænkt mig at der skal komme en ny video fra tysker-turen hver torsdag indtil der ikke er flere klip at tage af. videoerne vil selfølgelig blive delt ind i dage, så det er nemmere at finde ud af.

Jeg vil nok ikke smide alle videoerne her ind på bloggen, men i kan finde alt hvad vi laver på facebook (link) og youtube (link). og på den måde selv holde jer opdateret. denne billede-video vil ligger her, som en anden nem adgang til min youtube kanal hvor alle videoer vil blive smidt ind.

håber i synes om det!

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...