31.08.2012

instagram #august

nu hvor jeg også er kommet lidt mere på hele instagram bølgen, tænkte jeg at det kunne være fedt med sådan et lille billde af de bedste instagrambilleder, der er blevet taget af Alma og Jeg.

jeg har nemlig ikke haft mulighed for at kunne lægge helt så mange billder ind da jeg ikke har internet overalt (ligesom Alma) så derfor har der ikke været den store aktivitet på min instagram.

hvis i følger os på facebook. ville i kunne læse at jeg i øjeblikket ikke kan finde opladeren til mit lille kamera. hvilket betyder at jeg ikke kan tage billeder af:
*OOTD (konfirmations outfit)
*august faves
*vlogge om audition
*og alle de andre randomme sager der foregår her på detfashion

derfor ville jeg opfordre jer på det groveste til at holde øje med alt der hedder facebook, twitter, instagram & u name it! for at få jævlige opdateringer fra Alma und ich! -for der bliver nok en smule tomt, uden mit lille kamera.. :(

nå men nyd billederne..

4 kommentarer:

  1. Fed blog!<3
    Følger dig nu!
    Vil du ikke følge mig??<3
    Min blog hedder: Livas modeblog

    Knus Liva

    SvarSlet
    Svar
    1. åh 1000 tak. smutter lige forbi din :)

      Slet
  2. Super fed blog!
    er nu blevet fast læser, og måske du også vil følge mig?
    Knus Clara
    http://www.claras-hotte-blog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. vi takker mange gange! smutter lige forbi din blog :)

      Slet

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...