09.08.2012

blog award

vi har modtaget en blogaward af Malene fra Don't forget the black. 1000 1000 1000 tak for det, your sweety pie :)) & det der er med det er:
 du skriver 11 random facts om dig selv
 svarer på de 11 spørgsmål, som personen der har givet dig awarden har lavet
 laver selv 11 spørgsmål
 som dem du så vælger at nominere skal svare på husk! at dem du vælger at nominere skal have under 200 læsere!
 & de skal så gøre det samme som du har gjort
 håber det giver mening.. hvis ikke så smid jeres spørgsmål i en kommentar, så vil vi prøve at uddybe os lidt mere :)

AILA
1.  jeg kan ikke lide/har aldrig kunne lide ælblekage.
2.  jeg er 1/4 grønlænder (hvis der er noget der hedder det) min mor kommer i hvert fald fra den der store ø.
3.  jeg har altid neglelak på.
4.  jeg har et kompliseret forhold til kage (og søde sager for den sags skyld)
5.  jeg er bange for katte.
6.  jeg sejlede for første gang da jeg var 2 uger gammel.
7.  jeg er nok det man ville kalde en "boldspasser".
8.  jeg har store ører.
9.  I adore Blair Waldorf's personallity.
10.  jeg ville ønske jeg levede i 50'erne.
11.  jeg er en pige med stort P!

Alma

1. Jeg er dybt forelsket i Peter Pan.
2. jeg er ikke konfirmeret.
3. Jeg hader gyserfilm efter jeg så "paranormal activity"
4. jeg er Directioner.
5. jeg har et underligt forhold til unicorns og ugler.
6. kommer fra den fynske ø Thurø.
7. jeg er virkelig høj (178 cm.)
8. jeg har gået til sang i 2 år men stoppede pga. dans.
9. jeg har plat drenge humor.
10. jeg er en af de der personer der kan spiser alt uden at tage på.
11. jeg elsker regnvejr.

hvad er du afhængig af?
Aila: my magazines. jeg kan ikke leve uden dem. de er mine små dejlige bibler, som jeg kan læse om og om igen og igen. og købe fler og fler. mit sidste blad er faktisk et tysk blad, på den måde lærer man også andet end mode.
Alma: jeg er afhængig af musik og huddies.
hvad er din holdning til hipster kulturen?
Aila: der må jeg så ærligt tilstå at jeg ikke hélt er klar over hvad en hipster er. Alma og Jeg har flere gange prøvet at diskutere det. men det får vi jo ikke rigtig noget ud af, når vi ikke ved noget om det.
ellers så tjek lige hvad Alma har svaret..
Alma: (Le Alma efter hun har brugt google, urban dictionary, youtube og Storebror)
Så altså min mening om Hipster kulturen er at de kan gøre hvad de vil, jeg vil helst ikke dømme dem men der er bare 1 ting jeg ikke forstår og det er at deres "motto" er at være anderledes men jeg syntes de minder rimelig meget om hinanden.
hvad er din bedste oplevelse nogensinde?
Aila: øhhhhh... jeg har 3.
1. dengang jeg var i Disney Land i Paris. jeg var kun 6 år, så kan ikke huske det hele. men jeg kan huske hvor over mega glad jeg var over at skulle der ned.
2. min lejrtur på Fulton, en one-in-a-lifetime-oplevelse.
3. og mit år ude ved VM dans i Århus. fantastisk år som åbnede mine øjne for Waacking!
Alma: Aj jeg er så dårlig til det her spørgsmål, så jeg vælger altså et minde der er sket her for nylig for jeg har ikke et all-time-favorit, mit minde er efter dans hvor Emma, Lea, Aila og jeg spiste på mc Donalds og så solen gå ned ved silkeborg sø.
hvis du skulle vælge én yndlingsting i det rum du sidder i, hvad skulle det så være?
Aila: lige nu sidder jeg inde på min lillebror værelse, har lige lagt ham i seng. så kan jeg vælge ham?
ej, han er ikke en ting men hvis han var ville jeg vælge ham.
hvis ikke den gælder. er det alle mine videofilm. har lige talt dem og der er ialt 96! gode gamle minder. kende i ikke det, hver gang man ser noget bestemt som man også har set som lille, bringer det nogle specielle minder frem?
Alma: ( mit værelse) jeg er jo blogger så self. min computer men min bløde og dejlige dyne er nok lige så vigtig.
hvad er dit bedste barndomsminde?
Aila: al min tid på Grønland (ja jeg har boet der oppe) det var fantastisk helt fantalastisk!
Alma: Al den tid jeg var sammen med min gamle bedste veninde Andrea, vi var simpelt hent de mest f**k up børn så det var vores lege self også.
hvilken Ben&Jerry's syntes du er den bedste?
Aila: nu er jeg ikke den helt store Ben&Jerry spiser. syntes de er lidt dyre. men kan rigtig godt lide pistacie is i bæger..
Alma: Helt ærligt gider jeg ikke at købe sådan noget dyrt is, men sidte sommer spiste jeg deres sanwich is men syntes at den er aaaaalt for dyr i forhold til hvad man får! 
hvad inspirerer dig mest?
Aila: min "vintage kage bog". folk i "min bibel". gamle eventyr og overtroiske væsner (hentydning til unicorn)
Alma: Jeg bliver utrolig inspireret af musik især Coldplay deres meningen om føelser og livet er bare perfecto, og når jeg føler mig lidt outta-space så inspirerer Owl city mig.
hvad er din største drøm?
Aila: jeg ved ikke helt hvad min "store drøm" er. inderst inde er det nok at være med i et kæmpe (jeg mener KÆMPE) stort show. og så som danser self.
Alma: min største drøm er at komme ud i verdenen og hjælpe folk. jeg vil utrolig gerne til afrika og hjælpe de unge. jeg vil bare gerne hjælpe...
hvad forbinder du med ordet kærlighed?
Aila: noget der opstår mellem to "genstande". det kan være: dreng&pige, pers.&hobby, dig&livet, alt.
Alma: jeg mener det samme som Aila og så mener jeg også at mange mennesker ikke ved/ er klar over hvor stort ordet kærlighed er...
hvad er dit yndlings citat?
Aila: "people change, memories don't" & "whoever said money can't buy happiness, didn't knoe where to shop" -Blair Waldorf
Alma: "People care too much,  I think it's called love"- Winnie the pooh & " Never say goodbye, because saying goodbye means giong away, and going away means forgetting"- Peter Pan.
hvilke ord lever du efter/hvad er dit motto?
Aila:der er teoretisk set to spørgsmål, så jeg kommer med to svar.
"be that kind of woman, that when your feet hit the floor each morning, the devil says: "oh crap, she's up"
uhh der er så mange. men en af dem.
"if i was Alice i would never have left Wonderland"
Alma:ord jeg lever efter: "the mening of life, is to give life a mening" Motto: "i think everybody is wierd. we should all celebrate our individuality and not be ashamed of it"- Johnny Depp

OG DE NOMINEREDE:
Broccoli Pippi
Nicoles Definition of Life
R Y G T E T
Smile to the Camera
Mesmerized
Finding Ivy

Spørgsmål:
1. Hvilket mad kunne du leve af?
2. hvilken kendt person inspirerer dig mest?
3.hvad er dine everyday-shoes?
4.hvad betder din bedste ven/veninde for dig?
5. hvad er din ynglings blomst?
6. hvilekn musiker inspirerer dig mest?
7. Hvad er dine 3 ynglings citater?
8. Hvad er dit motto?
9. Hvad er det sjoveste du lavede i juli?
10. hvad er din største drøm når du bliver ældre?
11. High heels vs. flats.


6 kommentarer:

  1. tak for nomineringen, det er jeg virkelig glad for! :D
    Jeg følger nu også jeres blog på bloglovin, jeg håber også i vil følge min! :D

    SvarSlet
  2. Du har en rigtig fed blog med fede billeder :-) Følger lige med!

    Kig gerne forbi,

    ninapratt.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Congratulations on the award girl!!! Love your blog & am a new follower. Thank you for leaving a comment on my blog! So glad you did!

    XOXO
    Ashley
    ashleyspassionforfashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. thx, for following. think u are follower no. 100!!!

      Xxx

      Slet

we really enjoy reading every singel comment that you write to our posts♥
thx a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...